REKLAMACE
Děláme vše pro to, abyste od nás obdrželi zboží v bezvadném stavu. Pokud se přeci jenom vyskytne během záruční doby nějaká vada, uděláme vše proto, abychom ji co nejrychleji odstranili. Rádi pomůžeme i s opravou či renovací u výrobků, kterým již záruční doba vypršela.
JAK POSTUPOVAT
- Stáhněte si reklamační formulář.
- Do reklamačního formuláře popište vadu, zvolte preferovaný způsob vyřízení reklamace a odešlete na mahdes@mahdes.cz. Spolu s formulářem pošlete i fotografii nebo video vady. Obratem Vám pošleme potvrzení o přijetí a reklamací se začneme bezodkladně zabývat.
- Svoz reklamovaného zboží zajistíme my. Vy zboží pečlivě zabalte a připravte k předání přepravci. O všem Vás budeme průběžně informovat.
VYŘÍZENÍ REKLAMACE
- Lhůta pro vyřízení reklamace včetně odstranění vady činí 30 dní. V opačném případě jste oprávnění odstoupit od kupní smlouvy. Pro dodržení uvedené lhůty je však nezbytné, abyste poskytli potřebnou součinnost.
- Reklamace může být vyřízena dodáním nového zboží (nebo části zboží) nebo opravou. Vámi zvolený způsob opravy bude přijat kromě případu, pokud by zvolený způsob odstranění vady nebyl možný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný.
- Pokud se jedná o opakovanou vadu, můžete požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy. V případě odstoupení od smlouvy nám zboží zašlete zpět a my Vám uhradíme celou zaplacenou kupní cenu.
KDY NEMŮŽE BÝT REKLAMACE UPLATNĚNA
- Zboží je opotřebené obvyklým používáním.
- Vady jsou způsobené nesprávným užíváním, skladováním, nesprávnou údržbou, nadměrným zatěžováním či mechanickým poškozením.
- Zboží je používáno v nevhodných podmínkách (teplota, prašnost, vlhkost a jiné negativní vlivy prostředí).
- Zboží bylo kupujícím změněno nebo upraveno.
- Zboží je prodávaného za nižší cenu s vadou nebo opotřebením, pro kterou byla nižší cena ujednána.
- Vadou zboží nejsou přirozené vlastnosti přírodních materiálů (barevný nebo strukturální rozdíl u přírodních či textilních materiálů, lakovaných nebo olejovaných ploch, typické vlastnosti dřeva nebo drobné odchylky rozměrů).
Více informací týkajících se práv z vadného plnění naleznete v obchodních podmínkách nebo nás kontaktujte.
POZÁRUČNÍ SERVIS
- Týká se pouze výrobků, u kterých vypršela záruční doba.
- Nabízíme renovaci formou opravy nebo výměny částí dodávaných výrobků.
- Neváhejte nás kontaktovat.